Jag borde...

... Städa mitt rum
... fixa naglarna ordentligt
... plocka ögonbrynen
... hämta ner kameran så jag kan sätt in en bild i inlägget
... fixa med kläderna till morgondagens fotografering


+ en massa till, men jag har liksom ingen ork just nu. Men idag hade vi våra första tillvals timmar, jag hade foto och film, var nog helt kul men vi började inte fota något ännu. Sen va de no mest bara tråkiga ämnen -.- Men nu så ska jag påriktigt skärpa mej å gå efter kameran!

haha, slut efter andra dagen i skolan, hur ska det här gå!?

Kommentarer
Postat av: Erica

Hödö snäällaa snäällaa kan du vis myykii bilder från Hesa dagen på bloggen?? :D Lena visa som så lite bilder ;( Åså ska du vis va du köpt!! :D

2011-08-16 @ 17:13:29
URL: http://bringitongirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0