Konstensnatt med kära Emma!

Känner mej ganska slö idag, men jag hinner väll bli pigg, för snart så ska jag och Lena göra minipajer. Eftersom att mamma och pappa ska på en typ sommarfest och vi har allti gjort förrätterna dit. och senare idag så har vi match, tror de va mot Teuva ;) Let's kick som ass! Hihiii! Men efter det så blir det bara att byta om snabt och sen konstensnatt med Emma! Hinner tyvärr inte vara så länge där eftersom att tåget går så tidigt imorron, men det blir no riktigt bra iallafall! Så de e va jag ska göra idag, blir ganska mycket men de blir också otroligt roligt! Men nu så ska jag gå och ta bilder på vad jag köpte i Umeå, jag vet lite sänt kanske men shit the same!

bjuder på en otroligt fin bild! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0