Sista dagen idag!

Herre gud vad sommarlovet har gått fort! Och nu är det just slut, men jag har ändå haft en härlig sommar, den här sista helgen har varit riktigt härlig, för på fredan var vi ju i Hesa hela dagen typ, vi shoppade och gick runt lite. Sen på lördan så fiskade vi, for å åt glass till mölle å bara chillade! Sen idag så har det också blivit fiske och så har jag åkt både vattenskidor och wakeboard! Första gången jag åkte wakeboard, och jag kom tyyp upp!

Hihii, men nu blir det träning och sen är det bara att försöka hitta nått att ha på sej första dan, och sen på skolfoto, har ännu inte hunnit bestämma vad...

ett sommarminne!

Kommentarer
Postat av: Fella

Nesta sommar har vi moppo korte så tå ska vi va me varar jätte mkt :D

syns i skolan :D♥♥

2011-08-14 @ 21:16:00
URL: http://fellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0