Tibaks! (iallafall för stunden...)

Skulle bara gå in och titta hur det ser ut här nu, och märkte till min förvåning att jag har fortfarande ganska många läsare, trots min otroligt höga nivå av bloggning! Men jag kan ju allti slänga in ett litet inlägg nu! Var till Emma igår med Lena, for till socken och var där med en massa folk, sen for vi hem till Emma och sova. Blev hämtad ganska tidigt & resten av dagen har jag bara chillat, nu är mamma, pappa & Tim vid villan medan jag å lena är här hemma. Snart så ska jag gå och sova, men först några bilder!

2 sötisar, som iallafall den ena ville vara med i bloggen ;)

Nä Fella sov över förra helgen

I torsdas nä vi var & hejjade på vår tränare Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0